Al jouw bonnetjes en inkoopfacturen terugvinden op één plek in plaats van verspreid door je kantoor. En dan ook nog eens automatisch verwerkt!
Weet je nog, dat tankbonnetje wat je later wel in je boekhouding zou zetten? Nooit meer gebeurd, en dus potentieel gezeur met de Belastingdienst. Verwerk je bonnetje daarom gewoon meteen in je administratie, binnen 1 minuut, vanaf je mobiel.
Om jouw bonnetjes en inkoopfacturen op de juiste manier te boeken hoef je eigenlijk zelf niks te doen, en robots doen de rest!
Het klinkt misschien als een sterk verhaal, maar door slim om te gaan met je boekhouding worden jouw uitgaven straks volledig automatisch herkend, geboekt en gekoppeld aan een betaling.
Inkoopfactuur geüpload? Het systeem neemt automatisch de vervaldatum over en kijkt in je bank of er al betaald is.
Zo weet je dus altijd welke inkoopfactuur betaald is, nog openstaat of al vervallen is en voorkom je betalingsachterstanden en problemen met leveranciers.
Ontdek de verhalen van inspirerende en trotse ondernemers die gebruik maken van InformerOnline.
Door je bonnetjes en inkoopfacturen op deze manier te (laten) verwerken en daarnaast verkoopfacturen te versturen, is je boekhouding grotendeels klaar.
Alle financiële overzichten die je nodig hebt worden namelijk vanzelf bijgewerkt. Jij hebt gewoon altijd en overal een kloppend financieel overzicht, terwijl je er amper iets voor hoeft te doen.
Bovendien je weet constant welke facturen je nog moet betalen, waardoor je iedere leverancier te vriend houdt!
Je hebt vast nog vragen – hieronder vind je veelgestelde vragen. Wil je toch meer informatie? Je kan altijd vrijblijvend een demo aanvragen en je krijgt een 1 op 1 gesprek.