Contact

Hoe kan je contact opnemen?

Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.

Contact via de chat

Chatten

Op de website van Informer en in de online applicatie van InformerOnline vind je rechtsonder in je scherm een chaticoon. Als je hierop klikt kom je direct in een chatscherm met een van onze medewerkers. Tijdens kantooruren streven wij er naar om jouw vraag binnen vijf minuten te beantwoorden. Als je buiten kantooruren een vraag stelt zullen wij deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ga naar help

Contact via social media

Onze socials

Wil je liever contact opnemen via sociale media? Ook dat is geen probleem. Ga naar een van onze socials en stel je vraag.

Open facebook

Kan ik Informer ook bellen?

Geen telefonische ondersteuning

Informer biedt geen telefonische ondersteuning. Reden hiervoor is dat we je via de chat en andere online kanalen veel sneller kunnen helpen. Stuur dus gerust een chat of bericht naar een van onze medewerkers en we helpen je graag verder.

Heb je een klacht over Informer?

Info over klachten

Je kunt deze klacht eenvoudig en snel indienen via ons klachtenformulier terug te vinden in onderstaande link.

Naar klachtenform
Meer info

Kom je ergens niet uit?

Veel informatie over online boekhouden met InformerOnline is te vinden onder Help. Heb je een andere vraag of opmerking? Neem dan gerust contact met ons op.

Waar zit ons kantoor?

Het kantoor van InformerOnline is gevestigd in Rijswijk (Zuid-Holland). Ons kantoor staat pal aan de A4 en is daardoor prima te bereiken.

Contactgegevens

Informer Online Nederland B.V.

Kantoor en correspondentieadres NL:
Laan van Zuid Hoorn 60
2289 DE, Rijswijk ZH
KvK: 63388928
BTW nr: NL855214569B01
Meer info

Stuur on een e-mail

Enkele mogelijkheden

Stuur ons een e-mail